....................................................................................

.............................................................................

srijeda, 7. srpnja 2010.

Singapore

Još jedna od vlažnih i toplih zemalja, najtoplija do sada... Slećem ovde i razmišljam kako su mi ranije sve ovo bile kineske vukojebine, a sad postadoh kralj istočnoazijskih letova. Leo bi mi se sad smejao, pošto me je budala gnjavila sa Malezijom i njenim glavnim gradom, a ja sam evo sad obrazovan i znam šta je gde. Dobra strana ovog posla je što te natera da dođeš gde nikad ne bi. Gde Ivan nikad ne bi. Ovo je užasno bogat grad-država. Gde se nalazi? Ide ovako (valjda) : od Severa ka Jugu - Kina, Tailand, Malezija, Singapur pa Indonezija. Ja bio skoro svuda. Singi se prostire na milion ostrvaca, i nekada je pripadao Maleziji, a većina stanovništva su Kinezi, ponešto Malajaca i malo Indijaca. Nisam ni ja budala što mi je sve ovo ovde isto, ko njima Skandinavija i ili Jugoslavija. No, kolege su bile super, prošetali smo po gradu i bili potpuno mokri od vlage. Al osećaj nije tako grozan, jer je užasno čisto i bogato i zeleno, tako da sam bio raspoložen. Ovde su dugo bili Britanci, tako da se na svakom koraku vidi evropska zgrada ili crkva. Prodavnice su super, kupio dve majice, najveće koje postoje, a meni uske. Sledeći dan japanski restoran s Italijankom Valentinom, i večera s Francuzem Benjaminom. Pričamo o planovima za dalje, on ostaje još jedan ugovor jer mu se ne vraća u Tuluz, planira Aziju, a ja ne mogu da zamislim sebe van Evrope kad se vratim iz Emirata. Drugačije su nam polazne tačke. Odlazimo u kinesku četvrt, kupujem morsku travu i neke druge gluposti za jelo. Posle nastavljam sam da bazam gradom u predvečer, duva neki vetrić i razmišljam kako mi je ustvari lepo, a mislio sam da ću mrzeti. Penjem se u neki nabujali stepenasti park. Neki ljudi stvarno ovde žive? Hah, tako se isto čude i naši putnici kad razgovaraju s nama u toku leta. Živiš u Dubaiju? Da...















Nema komentara:

Objavi komentar