....................................................................................

.............................................................................

četvrtak, 3. lipnja 2010.

London

Slećemo na London Heathrow, što je dosta daleko od grada, ali meni na pamet ne pada da propustim London. Uveče samo tu u kraju odlazimo na piće u lokalnom pabu, ja osmeh na lice zbog svežeg vremena, južni Amerikanci umiru od nedostatka topline. Piće, spavanje i engleski doručak u hotelu, opet leševi, ja zaobilazim i jedem Continental breakfast, ko većina normalnih kontinentalaca. Natalija iz Urugvaja, jedna prelepa devojka koja izgleda ko Francuskinja, i ja, sevamo londonskim metroom dok ostali spavaju i propuštaju prestonicu posha, Abstolutely Fabulousa, Sweetie sweetie darling, Victorije Backam. Prvi utisak – selo u odnosu na Pariz. Ali nekako, to je London, utemeljena vrednost, moram videti.. Sve izgleda mnogo manje nego na TVu. Dolazimo do jedne užasno stare gotičke katedrale gde je osnovan Cambridge, i gde se Shakespear molio or something. Matori crkvenjak me smara pola sata, like I care, ispadoh potpuno superficial, ja kao - Da da.. jeste, lepo je.. Gledam estetiku, i uopšte me ne loži je tu sve sahranjen. Druga stanica – Big Ben. Ogromna zgrada parlamenta, divan pogled s mosta, pravim milion slika. Preko puta panorama circle, ne znam zvanično ime pa ću možda ispasti ljankase, mali Ivan vuče Nataliju da odemo gore, al nam za to treba pola dana. Mirišu vafli s kremom svuda okolo. Uzimamo metro i idemo da vidimo Tower Bridge.. Ovo je stvarno impresivno. Činjenica da se mehanizam i dalje zatvara, wow! Penje mi se gore, al Natalija je bila ovde sto puta, kaže, I’m the Queen of London flights, pa ne odosmo. Ali je sve nekako lepo, sivkasto vreme, vetar neki prijatni, crvena cigla. Vidim s mosta divnu staru kuću, odmah pored, bočni balkoni celom visinom zastakljeni i ultramoderni. Mi oduševljeni... Tražimo neko mesto za ručak, kao neko tipično mesto. Nigde nema mesta, a meni se ne jede British rubbish, fish&chips, itd. Tipična britanska hrana je kobasica, meso, šnicla, jaje i pasulj...pomfrit je najbliže povrću. Vreme je užasno brzo proletelo ovde, a sledeći put definitivno idem sam, pošto imam utisak da nisam video ništa od grada. Londonska predgrađa i Notting hill, here I come!!
























Nema komentara:

Objavi komentar