....................................................................................

.............................................................................

nedjelja, 4. travnja 2010.

Dubai sa 46.sprata

Prođe evo dva i nešto meseca otkako se preselih u Dubai, završih trening, počeh leteti, preselih se u 21st Century Tower, treću najvišu stambenu zgradu na svetu... Bio mi je Leo, to mi je poseban poklon. Život u novoj zgradi jednu metro stanicu bliže centru je potpuno drugačiji i koloritniji. Ovde se sve dešava, na našem bazenu uvek nekog ima, te tu lepo odradim svoj socijalni život. Dole su restorani i Starbucks, a ja ko pravi centraš volim da budem downtown. Nekako mi se poklopio period koledža sa stanovanjem u lošijem stanu. Sada živim sa super ljudima, Andres je Španac, a Rich Amerikanac. Moj dolazak u ovaj stan označio je promenu enterijera, bacanje starih stvari, farbanje... Sad je stvarno divno. Ah. ;)). Ovaj grad posmatram kao jedan layover, jer nikad nisam dovoljno dana u njemu da mi dosadi. Ovde nema kulturnih događanja, zapravo, bioskop je vrhunac kulture, pa se zato sav život odvija po molovima i uz jezerce kod Burj Khalife, najveće zgrade na svetu, sa divnim fontanama koje igraju uz muziku kao u Barseloni. I da, naravno, bazeni i plaže!
Super smešna izjava mog prijatelja Mitcha Fonga je - Probudim se, i pomislim, hm, šta ću danas da radim - u Dubai Mallu??!
No, dosta. Slika vredi tisuću reči. Kiss i ćao!








Nema komentara:

Objavi komentar